Op een boogscheut van Halle

Lieve vrienden van Halle, Buizingen, Essenbeek, Lembeek en Sint-Rochus, opperbeste Breedhoutenaren,


Mijn favoriete spandoek - simpel en vriendelijk voor alleman

Ik heb me een dikke bult geschrokken.  Verschrikkelijke reacties  gekregen omdat de ene merci wil zeggen en de andere danku wel. En ze koppig bij hun gelijk blijven. Ik heb daarom mijn  bedenkingen over de Merci-spandoeken van 't Stad Halle over Corona subito-presto van het  wereldwijde net verwijderd.

Om van de emotie  te bekomen ben ik op mijn eentje gaan stappen, vandaag Pasen 12 april. Voor ik het goed  en wel besefte, zag ik alweer een spandoek, dit keer hoog in de lucht. Met mijn beste telelens op mijn kodakske heb ik een mooi beeldje geschoten. En binnen mijn grens van  onmiddellijke  omgeving van  mijn woonst gebleven. Dat scheelt al gauw 250 euro minimum. Het geschoten beeld  staat  hierboven.

Beste politici en andere groot gelijkhebbers op facebook en thuis in de achterkeuken: begraaf nu toch de strijdbijl. 't is Pasen voor alleman en  allevrouw.


Uw hartsvriendin Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten